Cromvoirt Zoersel - Reisverslag uit Zoersel, België van Jos Otter - WaarBenJij.nu Cromvoirt Zoersel - Reisverslag uit Zoersel, België van Jos Otter - WaarBenJij.nu

Cromvoirt Zoersel

Door: Jos

Blijf op de hoogte en volg Jos

05 Mei 2017 | België, Zoersel

Vanmorgen vertrokken uit Cromvoirt op weg richting Santiago. We weten dat we zo ver nu niet gaan komen maa het begin is gemaakt. Maar eens kijken hoe alle ledematen en andere onderdelen van het lichaam zich gaan houden, wat dat betreft baal ik wel dat ik mezelf de tijd niet heb gegund om beter voorbereid te zijn. Margriet de Kruijf is mijn fietsmaatje en doordat zij vorig jaar aangaf te willen gaan riep ik enthousiast, dan ga ik mee. Maar ja puntje bij paaltje bleek mijn tijd niet zo vrij besteedbaar als gedacht. Opgeven is geen optie dus gaan! Dit maakt het dus ook extra spannend tot waar wij gaan komen. Vandaag heeft Marcha
, een fiets maatje van vorig jaar in Oostenrijk ons in Breda op een lunch getrakteerd en heeft zij een 20 km meegefietst. Rop dat ze dit dit en weer, te kort, bijgepraat. In Breda de tweede stempel gescoord en hartelijkheid daar was enorm. Daarna stukje verder en inmddels in Zoersel 91 km van huis waar we overnachten. Een mooie start van........

  • 08 Mei 2017 - 09:39

    Ineke Vervoort:

    Heel veel succes. Ik weet dat je het kunt.
    Mooie ervaring en. .....ja klopt :opgeven is geen optie.
    Je kunt het topper. ...xxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Jos

Actief sinds 30 April 2017
Verslag gelezen: 199
Totaal aantal bezoekers 4286

Voorgaande reizen:

05 Mei 2017 - 25 Mei 2017

Santiago

Landen bezocht: